Distantsõppe muljed

Senini on minu arust distantsõpe hästi toiminud. Ülesandeid on olnud piisavalt ning video tunde pole ühel päeval väga palju. Kõikide ülesannetega olen hakkama saanud, kuigi vahel läheb kiireks. Informaatikaga olen hästi hakkama saanud, aga vahepeal on tekkinud ka küsimusi. Õnneks saab neid kergelt lahendada. See, kas lähem rohkem või vähem aega oleneb ülesandest. Hiljuti oli meil kirjand vaja kirjutada ja mulle meeldis, et ma sain rahulikult mõelda, mida sinna kirjutan, ning ei pidanud aja pärast muretsema. Samuti on ka harjutusi, mille saan tehtud poole antud ajaga. Praegu on mul ainuke probleem siis kui ei saa ülesandest aru või ei oska seda lahendada. Vahel on ka mureks mingi kindlate lehtede avamine. Õnneks aitavad klassikaaslased ja vanemad ning kui väga vaja siis ka õpetajad. Edusammud on olnud need, et suudan paremini keskenduda ning ka see, et olen paremini arvutit kasutama õppinud. Parimad kohad suhtlemiseks ja ülesannete täitmises on olnud stuudium, zoom, messenger, gmail ja classroom, sest neid on kerge kasutada. Halvemaid ja keerulisemaid keskkondi väga pole. Mulle meeldib, et saab aega ise planeerida ja teha asju endale sobival ajal. Planeerimisega pole mul veel probleeme olnud, küll on aga raske end motiveerida. Ma arvan, et õpetajatel ei tuleks midagi teisiti teha, sest kõik toimib praegu hästi. Ma võiks leida mooduse end motiveerida asju ette tegema ning mitte viimasel minutil. Mulle meeldib distantsõpe, sest jääb rohkem vaba aega ning ma saan rohkem õues käia, kuigi igatsen sõpru ja tahaksin vahel ka päriselt tunnis viibida.









Image by Hatice EROL from Pixabay

Kommentaarid

  1. Nii pika teksi puhul oleks hea olnud jagada see lõikudeks, nimed alati suure tähega - ka keskkondade nimed, nt Zoom. Muidu väga hästi!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Nädalavahetus Tartus

Ilmavaatlus